Μπορεί η πανδημία να είναι σήμερα ο φυσικός αυτουργός για τις μεγάλες αλλαγές που συμβαίνουν γύρω μας, αλλά η αλήθεια είναι πως εδώ και χρόνια βρισκόμαστε σε ένα τεχνολογικό σταυροδρόμι όσον αφορά τη μετάβαση των εκθέσεων σε μία νέα αντίληψη και ενδεχομένως εφαρμογή.

Ήρθε ο καιρός να καταλάβουμε πως πρέπει να υποκαταστήσουμε μεγάλο μέρος από τις δια ζώσης συναντήσεις και  διαπροσωπικές επαφές με πελάτες, με αυτό του online και digital marketing.

Αυτό επιβάλλει όχι μόνο η συγκυρία μιας πανδημίας, αλλά η είσοδός μας σε μια εποχή διευρυμένου ανταγωνισμού, ιδιαίτερα μέσω του διαδικτύου.