Τα Ψηφιακά Περίπτερα στην 3Dexpo

Ένας καινούργιος όρος και δύο λέξεις που θα ακούγονται συχνά


Η παρουσίαση μιας ψηφιακής έκθεσης με τεχνολογία 3D και η Walkthrough περιήγηση στα τρισδιάστατα περίπτερα των εκθετών, είναι εντυπωσιακή και παρουσιάζει από μόνη της μεγάλο ενδιαφέρον.

Το στοιχείο όμως που κλέβει την παράσταση στην διαδικτυακή έκθεση είναι τα ψηφιακά περίπτερα των εκθετών.

Εδώ η 3dexpo κάνει την διαφορά όχι σε αυτό που φαίνεται αλλά κυρίως σε αυτά που δεν φαίνονται.

Ένα ψηφιακό περίπτερο παίζει το ρόλο της ‘’βιτρίνας’’ για την επιχείρηση, αφού ο επισκέπτης με ένα κλικ αποκτά ολοκληρωμένα, μια πρώτη ματιά της επιχείρησης.


Η πρώτη ματιά είναι αυτή που κερδίζει τον υποψήφιο πελάτη και τον κατευθύνει στο επόμενο βήμα του.

Ο επισκέπτης και υποψήφιος πελάτης, έχει συγκεντρωμένα όλα όσα διαθέτει η επιχείρηση στο οπλοστάσιο της, σε μία απλή και λειτουργική σελίδα μπροστά του.

Η γρήγορη προσβασιμότητα στα στοιχεία αυτά και η μέτρηση του δείκτη ενδιαφέροντος του επισκέπτη που επιτυγχάνεται με τη χρήση της σελίδας, δίνει ένα επιπλέον πλεονέκτημα στην επιχείρηση.


Κατά τη διάρκεια της έκθεσης ο μηχανισμός που έχει στηθεί από την 3Dexpo παρακολουθεί τη ροή της επισκεψιμότητας του ψηφιακού περιπτέρου του εκθέτη και αναλόγως αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που και οι κορυφαίοι του Digital Marketing θα ζήλευαν.



Από τη μία πλευρά ο μηχανισμός ελέγχει το πόσο οι επισκέπτες ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία της επιχείρησης και από την άλλη ενεργεί για την καλύτερη εικόνα της επιχείρησης προς τα έξω.

Ο μηχανισμός επίσης, δημιουργεί Subscribers για αποστολή newsletters, διοργανώνει καμπάνιες και αναζητά πραγματικούς ενδιαφερόμενους του προϊόντος ή της υπηρεσίας της επιχείρησης από την ταυτόχρονη ανάδειξη τους.


Το ψηφιακό περίπτερο διαθέτει επίσης δικό του domain και διεύθυνση email τα οποία ο εκθέτης μπορεί να χρησιμοποιεί όχι μόνο κατά τη διάρκεια της έκθεσης αλλά για όσο διάστημα αυτός επιθυμεί.


Επιπλέον το περίπτερο της ψηφιακής έκθεσης δίνει την δυνατότητα στον εκθέτη να ελέγχει και να μετράει την ροή των επισκέψεων προς όλα τα μέσα τα οποία διαθέτει η επιχείρηση. Αυτά είναι τα Social Media, μια 3D περιήγηση των χώρων του, το e-shop του και πολλά άλλα.



Η 3Dexpo φροντίζει ώστε τα ψηφιακά περίπτερα των εκθετών, να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της αναζήτησης των χρηστών στη μηχανή της Google.


Mε εβδομαδιαίο report ενημερώνει τον εκθέτη για όλους τους επισκέπτες του περιπτέρου, ανεξάρτητα εάν οι τελευταίοι προέρχονται από την έκθεση ή όχι.

Μένει να δούμε όλα αυτά στην πράξη καθώς η ημερομηνία έναρξης της ’’πρώτης Διεθνής Δ.Ε.Θ 3Dexpo’’ του μεγαλύτερου διαδικτυακού γεγονότος στην Ελλάδα πλησιάζει και το ενδιαφέρον είναι πολύ μεγάλο.




Ι.Ρ.


35 προβολές